Restitutie- en retourbeleid





Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop kun je dit binnen 30 dagen schriftelijk aangeven bij Gezin en Ik. Stuur dan een e-mail naar info@gezinenik.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing.

Items waar geen teruggave voor geldt zijn:

  • Diensten van Gezin en Ik, zoals coaching en begeleiding;
  • Downloads verkregen via de website.

Bij ontevredenheid over de aankoop dien je je aankoopbewijs mee te sturen met jouw e-mail bericht. Stuur alsjeblieft je fysieke aankoop niet terug zonder overleg met Gezin en Ik.

Restitutie

Wanneer wij overeengekomen zijn dat restitutie op zijn plaats is zullen we een e-mail sturen waarin de afspraken rondom de restitutie worden bevestigd. Je zult zo snel mogelijk het afgesproken bedrag op je rekening teruggestort krijgen.

Duur van restitutie

Het zou kunnen dat de teruggave van het geld enige tijd in beslag neemt. Check na een week je bankrekening opnieuw en neem eventueel contact op met je bank.

Als je dit alles hebt geprobeerd en je teruggave nog niet is binnengekomen, neem dan contact op via info@gezinenik.nl.

Uitverkoop

Er kan geen geld terug worden gegeven op items in uitverkoop.

Garantie

Mochten er problemen zijn met de fysieke producten van Gezin en Ik, dan gaan we er vanuit dat u binnen een week na ontvangst contact opneemt met Gezin en Ik. We zullen samen kijken naar een redelijke manier om de garantie te borgen.

Retourneren

Bent u niet tevreden over het fysieke product en wilt u dit retourneren dan kunt u dit aangeven via info@gezinenik.nl. De kosten die samenhangen met het terugsturen komen voor u eigen rekening.

Is het product onbeschadigd bij terugkomst bij Gezin en Ik, dan ontvangt u het aankoopbedrag retour.

Hulp nodig?

Neem gerust contact op als u vragen heeft over ons beleid betreft aankopen.